Finka pisze:Ta broń miała już takie działanie w wersji na Wii. Została znacznie udoskonalona w porównaniu z wersją prezentowaną na GC i PS2. Szczerze mówiąc to jej działanie w tych starszych wersjach pozostawiało sporo do życzenia.
W wersji na GC nie było tej broni, wraz z Matildą została dodana dopiero w wersji na PS2 . Tak jak pisałem, nie grałem w wersję na Wii, więc o tym nie wiedziałem . W każdym razie przydatna sprawa
Plus- pewnie zauważyliście, że jeśli wystrzelicie zanim broń sie naładuje, to przeciwnik zostanie oślepiony, a jeśli oślepicie go w ten sposób trzy razy, to umiera
Maestro pisze: W wersji na GC nie było tej broni, wraz z Matildą została dodana dopiero w wersji na PS2
Rozpędziłam się z tym GC. Oczywiście nie było tam PRL 412 chociaż matilda to akurat była.
@Recoil
PRL 412 używałam na PS 2 i tam właśnie miałam z nią czasami problemy i z tego względu nie za bardzo lubiłam ją używać. Na Wii już było przyjemnie nią grać i chętnie używałam jej jako zamiennika RL.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
P.R.L. traktowałem jako ciekawostkę, i nie walczyłem nią zbyt wiele. Czy tak samo skutecznie działa na Novistadory, Regeneratory itp. ? (zawsze grałem nią tylko na początku)
A co do Matildy, to wydaje mi się że została dodana dopiero w wersji PS2, ale owszem, mogę się mylić
Ostatnio zmieniony pn 22 lip, 2013 przez Maestro, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam;) Prześledzilem cały temat odnośnie sekretów i myślę, że śmiało mogę się podzielić jednym z nich;) Podejrzewam, ze zapewne wielu napisze "haha, przecież to każdy wie" lecz ja będę wiedział swoje; ) A więc, do rzeczy...Ogólnie rzecz biorąc jest to ciekawostka dla "maniaków" , którzy chcą jak najszybciej przejść grę, tzw "speed run" Leonem.Pierwszym krokiem do naszego szybkiego poruszania się jest zakup u Merchanta krótkiego shot-guna ( STRIKER).Wykluczamy tutaj opcję ulepszania go itp...Napiszę szczerze, że jest to średnie do opisania, wiec napiszę najprosciej, zeby każdy mogł skumać...ok, jedziemy! W dowolnym momencie gry wyciągamy z walizeczki naszego, świeżo kupionego STRIKERA , kiedy już go Leon trzyma w rękach próbujemy zrobić tak, jakbysmy chcieli oddać strzał, lecz musimy zdążyć nacisnąć START ( powrót do naszego ekwipunku) , zanim zobaczymy LASER, który namierza nam cel.Następnie zmieniamy na obojętne jaką broń (pistolet, granat, jajko itp) a nasz bohater biegnie jak USAIN BOLT; ) Szczerze powiedziawszy jest to dość męczące ponieważ każde przejscie przez drzwi lub trafienie przez wroga, wraca nas do powolnego biegania, wiec trzeba opisaną przeze mnie opcję powtarzać.Zaznaczę, że trzeba zrobić to naprawdę szybko, ponieważ musimy zdążyć nacisnąć START, zanim pojawi się LASER, wtedy ( to już tak w formie przypomnienia) zmieniamy na jakakolwiek broń i cisniemy ile sił w nogach;) Na początku się troszkę pomeczylem, aby to wykonać, lecz teraz robię to za kazdym razem...Podsumowujac, nie zalujcie 43000 ptas na STRIKERA i do dzieła;) Mile widziana odpowiedz czy komuś pomoglem;) Dobrej zabawy! Pozdrawiam !!!
Hmm, sądzę jednak, że z tego patentu skorzystają głównie prawdziwi wymiatacze, gdyż umiejętne wykorzystanie tego glitcha da pewnie do kilku, może kilkunastu sekund "do przodu" na rozdział .
To moze nie jest sekret ale bardziej ciekawostka. W pierwszej wiosce jak bedziemy na dachu domu i zobaczymy zombi z okularami taki siwy i stary to jak strzelimy mu w prawa albo lewa reke to on bedzie sprawdzal czy zegarek mu dziala.
PSKING pisze:Bardziej mnie zastanawia kto to wogóle jest. Nie ma chyba jeszcze żadnego info.
Jeżeli Capcom oficjalnie się nie wypowie w temacie tego znaleziska to raczej trudno będzie to określić. Chyba że wycinek zdjęcia pochodzi z jakiegoś "publicznego" miejsca, ale z tego co kojarzę w czasie tworzenia RE4 takie serwisy jak FB czy Instagram raczej nie istniały lub nie miały jeszcze tak dużej popularności. Sama tekstura też jest w bardzo słabej jakości więc normalnie znajdziemy tam tylko piksele. To nie czasy 4K
Wbrew pozorom teraz w czasach mediów społecznościowych odxew czy to anonimowy, czy oficjalny jest częsty w takich sprawach.
Można jedynie liczyć że ktoś to zauważy i odpowie
Właśnie. Zwróciłem uwagę na to co napisał Ronin. Wystarczy sprawdzić w starszej wersji gry czy owa postać pojawi się w tle. Ja mogę to sprawdzić na Wii. Kto może niech zerknie wersje PS2/GCN.
Autor gra chyba w wersję Ultimate HD z PC.
Ostatnio zmieniony wt 19 wrz, 2017 przez Nemesis US, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale czy naprawdę ktokolwiek miałby dodawać coś takiego do setnej wersji Re4? Pozatym byłoby już o tym jakieś info, a sama tekstura jest bardzo niskiej jakości.
Przeczytałem większość tematu i wypiszę sekrety które sam odkryłem, a nie ma ich chyba jeszcze w tym temacie (cytując klasyka: "jeśli się pomylę, to mnie poprawcie"):
1. Kamień w kopalni, który blokuje drogę do dwóch El Gigante można rozwalić za pomocą Rakietnicy (mam na myśli Rocket Launcher)
2. Jak wszyscy wiecie wszystkie przedmioty fabularne znikają z ekwipunku, gdy nie są już potrzebne (np oko szefa wioski). Jednak w grze znajdują się dwa przedmioty fabularne, których nie musimy używać i możemy z nimi zakończyć grę:
- pierwszy to dynamit z wyżej wspomnianej lokacji w kopalni - jak rozwalimy kamień rakietnicą, to możemy zabrać dynamit i zakończyć z nim grę
- drugi to jeden z kluczy w wiosce, potrzebny do dostania się do lokacji z kolejką. Po obronie domku z Luisem wybieramy drogę z Ganados i Bella Sisters, następnie pokonujemy wszystkich wrogów i wychodzimy z lokacji z powrotem do domku Luisa. Następnie wchodzimy do drogi z El Gigante, pokonujemy go i zabieramy klucz z domku. Jednak po tym nie idziemy dalej (tj. nie używamy klucza do otwarcia bramy w lokacji z El Gigante), tylko wracamy się do domku Luisa i idziemy do kolejki przez drogę z Bella sisters. W ten sposób możemy zakończyć wioskę, a następnie grę z kluczem od El Gigante w ekwipunku.
Niby nic, ale sam przeszedłem RE4 kilkanaście razy i dopiero niedawno odkryłem, że można przejść grę z przedmiotami fabularnymi.
3. Pamiętacie lokacje na zamku z dwoma kielichami, kiedy to w pewnym momencie spotykamy Salazara i musimy zniszczyć 4 punkty w suficie, aby ten nie spadł na nas i na Ashley? Te punkty można rozwalić przed wejściem do pomieszczenia i odpaleniem filmiku z Salazarem, tylko trzeba podejść dostatecznie blisko, żeby mieć na celowniku wszystkie 4 punkty, ale żeby przy tym nie odpalił się filmik.
4. Jeżeli pierwszy raz odwiedzimy lokację z kościołem, to po podejściu do drzwi i zorientowaniu się, że są zamknięte, Leon zadzwoni do Hunnigan, żeby z nią o tym porozmawiać. Jednak jeżeli zamiast podejść do drzwi pobiegniemy od razu do miejsca z El Gigante, to zadzwoni do nas Hunnigan i udzieli nam czegoś w rodzaju reprymendy, że nie podeszliśmy do kościoła, a Leon będzie tym wyraźnie zmieszany.
edit: masz racje Deus Ex, ale grę można zakończyć tylko z dwoma przedmiotami w ekwipunku, bo jeden z kluczy trzeba użyć do otwarcia bramy do kolejki.
Ostatnio zmieniony ndz 22 kwie, 2018 przez DonEsteban96, łącznie zmieniany 9 razy.
Co do kościółka, to po scenie w której Leon i Ashley wyskakują przez okno, można tam wejść ponownie. Jest dwóch kuszników, za ich zabicie wypada pokaźna suma złota. Tym sposobem można walczyć z zakapturzonymi jeszcze przed wejściem do zamku.