Tryb Battle Mode
Niewiem jak można Weskere'm rangę E zdobyć, chyba Panowie z Capcom uzyli Easter Egg'a w tym przypadku
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Mam dla Was małą niespodziankę Battle Mode ma jednak swoje małe sekrety
1. Claire w zamrożonym korytarzu stojąc bezczynnie zacznie trząść się z zimna <click click>
2. Chris po akcji z Hunterami(14 pokój) postanowił się otrząsnąć przemywając twarz zimną wodą oraz przejrzeć się w lustrze <click click>
3. Ponownie Chris tym razem w pokoju z statuą tygrysa będzie udawał że jego ręka zaklinowała się po tym jak podparł się o nią na chwilkę. <click click>
4. Steve w pokoju z automatem na napoje (12 pokój) podczas nieczynności kopnie go w celu sprawdzenia czy nie ma tam żadnych drobnych. <brak foto >
5. Wesker w pokoju jedenastym w chwili bezczynności podejrzy stający tam manekin. <click click>
6. Najlepszy smaczek W pomieszczeniu numer 6 grając dowolną postacią możemy znaleźć ukrytego za beczkami ******a *****'a Zgadujcie lub zobaczcie sami <click click>
PS. Juz wiadomo skąd Claire wzięła parasolkę w RE Degeneration <click click>
1. Claire w zamrożonym korytarzu stojąc bezczynnie zacznie trząść się z zimna <click click>
2. Chris po akcji z Hunterami(14 pokój) postanowił się otrząsnąć przemywając twarz zimną wodą oraz przejrzeć się w lustrze <click click>
3. Ponownie Chris tym razem w pokoju z statuą tygrysa będzie udawał że jego ręka zaklinowała się po tym jak podparł się o nią na chwilkę. <click click>
4. Steve w pokoju z automatem na napoje (12 pokój) podczas nieczynności kopnie go w celu sprawdzenia czy nie ma tam żadnych drobnych. <brak foto >
5. Wesker w pokoju jedenastym w chwili bezczynności podejrzy stający tam manekin. <click click>
6. Najlepszy smaczek W pomieszczeniu numer 6 grając dowolną postacią możemy znaleźć ukrytego za beczkami ******a *****'a Zgadujcie lub zobaczcie sami <click click>
PS. Juz wiadomo skąd Claire wzięła parasolkę w RE Degeneration <click click>
Doszedłem niedawno do wniosku, że battle mode jest w CV niezbyt przemyślany. Już wyjaśniam dlaczego tak uważam.
Nie wiem po co wszyscy bohaterowie mają inne bronie skoro i tak na rangę A należy złapać najlepszą z nich i gnać przed siebie.
Lepiej by było, gdyby przy ocenie uwzględniano częstotliwość używania innych broni - zbyt częste używanie Magnum obniża ocenę, zaś nóż ją podnosi.
Ja to widzę tak - np. dla Chrisa (załóżmy, że wybieramy broń jaką chcemy grać):
Ranga A - przejście samym nożem w czasie takim a takim
Ranga B - przejście handgunem w czasie takim a takim
...
Odblokowanie Claire - przejście gry
Byłoby to wg mnie ciekawszym rozwiązaniem i uzasadniałoby dlaczego bohaterowie mają w ekwipunku inne rodzaje broni.
Ewentualnie, można to było zrobić jak w RE3 - ograniczyć ammo do każdej z broni.
Denerwuje też fakt, że auto-aim nie pozwala na auto-namierzanie przeciwnika w pomieszczeniu, gdzie jest beczka z paliwem.
Nie wiem po co wszyscy bohaterowie mają inne bronie skoro i tak na rangę A należy złapać najlepszą z nich i gnać przed siebie.
Lepiej by było, gdyby przy ocenie uwzględniano częstotliwość używania innych broni - zbyt częste używanie Magnum obniża ocenę, zaś nóż ją podnosi.
Ja to widzę tak - np. dla Chrisa (załóżmy, że wybieramy broń jaką chcemy grać):
Ranga A - przejście samym nożem w czasie takim a takim
Ranga B - przejście handgunem w czasie takim a takim
...
Odblokowanie Claire - przejście gry
Byłoby to wg mnie ciekawszym rozwiązaniem i uzasadniałoby dlaczego bohaterowie mają w ekwipunku inne rodzaje broni.
Ewentualnie, można to było zrobić jak w RE3 - ograniczyć ammo do każdej z broni.
Denerwuje też fakt, że auto-aim nie pozwala na auto-namierzanie przeciwnika w pomieszczeniu, gdzie jest beczka z paliwem.
Wczoraj chwilkę pograłem sobie w ten tryb.
- najpierw pograłem zwykłą Claire i ukończyłem go z czasem coś koło 12 minut z oceną E, używałem tylko kuszy. Po pokonaniu Nosferatu na końcu odblokowałem alternatywną Claire.
- potem pograłem odblokowaną Claire, ale trybu nie ukończyłem, bo ostatni boss - Tyrant zrzucił mnie z platformy .
- zacząłem grać Chrisem i ukończyłem tryb w nieco ponad 10 minut, używając głównie magnum i shotguna z oceną D. Po pokonaniu Alexi w formie 2 i 3 na końcu, (fanfary ) Albert Wesker został odblokowany .
- po krótkiej chwili grania Weskerem i śmierci w walce z trzema Braindersnatch-ami dałem sobie na razie spokój
Mam wersję PAL na GC jakby co .
- najpierw pograłem zwykłą Claire i ukończyłem go z czasem coś koło 12 minut z oceną E, używałem tylko kuszy. Po pokonaniu Nosferatu na końcu odblokowałem alternatywną Claire.
- potem pograłem odblokowaną Claire, ale trybu nie ukończyłem, bo ostatni boss - Tyrant zrzucił mnie z platformy .
- zacząłem grać Chrisem i ukończyłem tryb w nieco ponad 10 minut, używając głównie magnum i shotguna z oceną D. Po pokonaniu Alexi w formie 2 i 3 na końcu, (fanfary ) Albert Wesker został odblokowany .
- po krótkiej chwili grania Weskerem i śmierci w walce z trzema Braindersnatch-ami dałem sobie na razie spokój
Mam wersję PAL na GC jakby co .
Złe oko moderacji czuwa.
Szczerze przyznam że dwóch punktów nigdy nie widziałem (czas nadrobić), ale chyba jednego jeszcze nie byłobodek pisze:Mam dla Was małą niespodziankę Battle Mode ma jednak swoje małe sekrety
1. Claire w zamrożonym korytarzu stojąc bezczynnie zacznie trząść się z zimna <click click>
2. Chris po akcji z Hunterami(14 pokój) postanowił się otrząsnąć przemywając twarz zimną wodą oraz przejrzeć się w lustrze <click click>
3. Ponownie Chris tym razem w pokoju z statuą tygrysa będzie udawał że jego ręka zaklinowała się po tym jak podparł się o nią na chwilkę. <click click>
4. Steve w pokoju z automatem na napoje (12 pokój) podczas nieczynności kopnie go w celu sprawdzenia czy nie ma tam żadnych drobnych. <brak foto >
5. Wesker w pokoju jedenastym w chwili bezczynności podejrzy stający tam manekin. <click click>
6. Najlepszy smaczek W pomieszczeniu numer 6 grając dowolną postacią możemy znaleźć ukrytego za beczkami ******a *****'a Zgadujcie lub zobaczcie sami <click click>
PS. Juz wiadomo skąd Claire wzięła parasolkę w RE Degeneration <click click>
7. Grając w widoku Fpp w pomieszczeniu z automatami (tam gdzie Wesker kopie aby odtworzyć jeden z nich w celu złapania Colt'a) kiedy spojrzymy w górę ujrzymy ładne akwarium
Ostatnio zmieniony śr 02 wrz, 2009 przez WESKER-DL, łącznie zmieniany 1 raz.
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Kuba Pajączek
- Posty: 203
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Mi sięlinki do sekretów nie otwierają . Mogę poprosić o linki do fotek z innej stronki?
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).
"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).
"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
- Patriota_1988
- Posty: 146
- Rejestracja: czw 08 lis, 2012
- Lokalizacja: Nowa Ruda