[RE Code: Veronica (X)] Przedmioty + lokalizacje

Zablokowany
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

[RE Code: Veronica (X)] Przedmioty + lokalizacje

Post autor: Deus Ex »

Air Force Proof:
Gdzie: w rezydencji na szafie [82]
Użycie: na panelu koło samolotu [32] oraz w pokoju z makietą bazy treningowej [49]

Airport Key:
Gdzie: w pomieszczeniu ze zbiornikami [84]
Użycie: w hali [34] przy kracie blokującej dostęp do save room’u [86]

Alexander’s Jewel:
Gdzie: wyjęty z Alexander’s Pierce
Użycie: na obrazie rodziny w rezydencji w bazie na Antarktydzie [133]

Alexander’s Pierce:
Gdzie: przy zwłokach Nosferatu w hali [117]
Użycie: trzeba z niego wydobyć Alexander’s Jewel

Alexia’s Choker:
Gdzie: na ziemi, tuż po walce z pierwszą formą Alexii w rezydencji na Antarktydzie [133]
Użycie: trzeba z tego skarbu wydobyć Alexia’s Jewel

Alexia’a Jewel:
Gdzie: wyjęty z Alexia’s Choker
Użycie: na obrazie rodziny w rezydencji w bazie na Antarktydzie [133]

Alfred’s Ring:
Gdzie: w pomieszczeniu z komorami, przy zwłokach Alfreda [131]
Użycie: trzeba z niego wydobyć Alfred’s Jewel

Alfred’s Jewel:
Gdzie: wyjęty z Alfred’s Ring
Użycie: na obrazie rodziny w rezydencji w bazie na Antarktydzie [133]

Army Proof:
Gdzie: w pomieszczeniu monitorującym w ośrodku treningowym [60]
Użycie: : na panelu koło samolotu [32] oraz w pokoju z makietą MTF [49]

Bar Code Sticker:
Gdzie: w bazie na Antarktydzie na skrzyni w pokoju oznaczonym BOW [96]
Użycie: w hali [92], przed uruchomieniem taśmy

Battery:
Gdzie: w korytarzu, przed drzwiami [108]
Użycie: na podnośniku, na placu z jeepem [41]

Biohazard Card:
Gdzie: na podniesionej platformie, w hali [34]
Użycie: do otwierania zablokowanych rolet w ośrodku treningowym

Blue Herb:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: unieszkodliwia trucizny

Blue Jewel:
Gdzie: w posągu tygrysa, w czerwonym korytarzu [127]
Użycie: w sypialni Alfreda [145], na pozytywce.

Briefcase:
Gdzie: w kabinie rozbitej ciężarówki [5]
Użycie: trzeba z niej wydobyć TG-01

Chemical Storage Key:
Gdzie: na platformie, do której wynosi podnośnik w hallu z jeepem [41]
Użycie: w laboratorium [113] przed programowaniem temperatury

Clement ∑:
Gdzie: w laboratorium na wyspie [113]
Użycie: do sporządzenia Clement Mixture

Clement α:
Gdzie: w pokoju z narzędziami [47]
Użycie: do sporządzenia Clement Mixture

Clement Mixture:
Gdzie: sporządzone z Clement α i Clement ∑
Użycie: do wyekstrahowania Halberd z Eagle Plate

Control Lever:
Gdzie: w samolocie transportowym [88]
Użycie: na panelu do podnoszenia pomostu przed samolotem [83]

Crane Key:
Gdzie: basen przy windzie [141]
Użycie: kabina operatora dźwigu, pozwala uruchomić urządzenie i wyłowić zwłoki Nosferatu [142]

Crystal Ball:
Gdzie: w lufie armaty w więzieniu na podwyższeniu [138]
Użycie: musi być zgnieciona przez opadający blok tuż przy celi na podwyższeniu [138] – w środku jest Security Card #1

Detonator:
Gdzie: przy zwłokach w magazynie z amunicją [93]
Uzycie: przy ładunku umieszczonym na szafie pancernej w magazynie z amunicją [93]

Door Knob:
Gdzie: w hali, gdzie atakują po raz pierwszy huntery [56]
Użycie: na drzwiach prowadzących na platformę z Tank Object[114]

Dragonfly Object:
Gdzie: w szklanym pojemniku, na stole w sali konferencyjnej [147]
Użycie: po połączeniu z czterema skrzydłami daje dostęp do jednej z końcowych lokacji

Duraluminium Case:
Gdzie: w kilku pomieszczeniach – łazienka w pałacu [24], pomieszczenie krematoryjne [76] oraz pomieszczenie z obrabiarką [101]
Użycie: zawierają kolejno proch, części do pistoletu i naboje do magnum, walizkę otwiera się wytrychem (lockpick)

Emblem Card:
Gdzie: na dziedzińcu [43w schowku po umieszczeniu na nim Eagle Plate
Użycie: otwiera niektóre rolety w ośrodku treningowym

Eagle Plate:
Gdzie: na ścianie w pokoju z makietą ośrodka [49], w sali konferencyjnej [72] oraz w basenie z dorosłym albinoidem [116]
Użycie: (w kolejności jak wyżej) na tarasie [43], w specjalnym wgłębieniu; celem otwarcia drzwi na placu z gilotyną [12]; celem wyekstrahowania Halberd

Earthernware vase:
Gdzie: w pokoju z obrazami [62], za wizerunkiem Alfreda
Użycie: trzeba wyjąć z jej środka The Queen Ant Object

Extinguisher:
Gdzie: w magazynie w ośrodku treningowym [14]
Użycie: aby ugasić pożar przy ciężarówce [5] oraz w zbrojowni [93], po uprzednim ponownym napełnieniu

First Aid Spray:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: odnawia całą energię

Gas Mask:
Gdzie: w pokoju do prac nad BOW [96]
Użycie: pozwala przebywać w zagazowanych pomieszczeniach

Golden Dragonfly:
Gdzie: poprzez połączenie 4 skrzydełek i tułowia ważki
Użycie: otwiera pomieszczenie [151]

Gold Key:
Gdzie: leży na makiecie MTF w pokoju [49]
Użycie: do otwarcia pokoju z obrazami [62]

Gold Lugers:
Gdzie: w zaułku za makietą czołgu [27] (otrzymujemy je później od Steve’a)
Użycie: do otwarcia drzwi gabinetu [63]

Gold Luger Replica:
Gdzie: dostępny w szufladzie po rozwiązaniu prostej zagadki w save roomie [107
Użycie: jego odkrycie odblokowuje Steve’a w trybie Battle Mode

Glass Eye:
Gdzie: w prosektorium [75] po zabiciu zombiaka w fartuchu
Użycie: w prosektorium [75], oczodole modelu człowieku, celem odblokowania przejścia

Green Herb:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: odnawia część energii

Halberd:
Gdzie: wyekstrahowany przy użyciu Clement Mixture z Eagle Plate
Użycie: otwiera hangar z myśliwcem Alfreda; korytarz [108]

Hawk emblem:
Gdzie: w szufladzie w biurku w pomieszczeniu z komputerem [17]
Użycie: na maszynie duplikującej w pokoju [17], celem sporządzenia kopii niewykrywalnej dla czujników metalu

Haemostatic Medicine:
Gdzie: w save roomie na kanapie [45]
Użycie: należy je zanieść Rodrigo w odpowiednim czasie

ID Card:
Gdzie: pod komodą w save roomie [23]
Użycie: należy odczytać z niej kod i wpisać go do komputera w hallu głównym pałacu [22]

Ink Ribbon:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: do zapisywania stanu gry z użyciem maszyn do pisania

King Ant Object:
Gdzie: w jednym z automatów do gry w kasynie [71], po uruchomieniu odpowiedniego mechanizmu w pianinie
Użycie: na pozytywce w sypialni w pokoju Alfreda [80]

Lighter:
Gdzie: od początku w ekwipunku dla Claire; może dostać ją też Chris przy odpowiednio rozegranej grze
Użycie: w różnych momentach podczas gry

Lockpick:
Gdzie: przy odpowiednio rozegranej grze można ją dostać od Rodrigo w zamian za zapalniczkę
Użycie: otwiera proste zamki

Machine Room Key:
Gdzie: przyczepiony do dna doniczki w bazie na Antarktydzie w zaułku za szafą przy save roomie [90]
Użycie: otwiera maszynownię [99]

Mining Room Key:
Gdzie: na skrzyni w magazynie z bronią [93]
Użycie: otwiera Mining Room [94]

Music Box Plate:
Gdzie: w pozytywce w pokoju Alexii [146]
Użycie: na pozytywce w pokoju Alfreda [145]

Navy Proof:
Gdzie: przed pałacem [21]
Użycie: na panelu koło samolotu [32] oraz w pokoju z makietą MTF [49]

Octa Valve Handle:
Gdzie: po obróbce Valve Handle w pomieszczeniu [101]
Użycie: w save roomie [123] celem przywrócenia elektryczności

Padlock Key:
Gdzie: przy placu z gilotyną [12]
Użycie: otwiera bramę zamkniętą na kłódkę(umożliwia drogą na skróty) na ścieżce przed budynkiem [11]

Paper Wright:
Gdzie: w szafce w save roomie [90], którą otworzyć należy przy użyciu Halberd
Użycie: w szafce, w pokoju z komorą [113]

Piano Roll:
Gdzie: metalowy sarkofag w pokoju tortur [79]
Użycie: uruchamia pianino w kasynie [71]

Plant Pot:
Gdzie: w zaułku w save roomie [90]
Użycie: do jej dna przyczepiony jest Machine Room Key

Queen Ant Object:
Gdzie: w pokoju z obrazami [62]
Użycie: na pozytywce w pokoju Alexii [70]

Red Herb:
Gdzie: podczas całej gry
Użycie: podnosi siłę działania zielonego zioła

Red Jewel:
Gdzie: w posagu tygrysa, w czerwonym korytarzu [127]
Użycie: w sypialni Alexii [146] na pozytywce

Rusted Sword:
Gdzie: w pokoju tortur [79], w ręku posagu
Użycie: w metalowym sarkofagu w pokoju tortur [79]

Security Card (scenariusz Claire):
Gdzie: wewnątrz kryształowej kuli (Crystal) na podwyższeniu z armatą
Użycie: przy panelu w przedsionku [139] - do otwarcia drzwi prowadzących do korytarza ze zbrojami [140]

Security Card (scenariusz Chrisa):
Gdzie: w segregatorze (Security File) otrzymanym od Claie w przedsionku [139]
Użycie: do uruchomienia systemu autodestrukcji bazy w pomieszczeniu z panelem [151]

Security File:
Gdzie: w przedsionku [139] od Claire
Użycie: wewnątrz jest Security Card

Side Pack:
Gdzie: w łodzi podwodnej [29] (scenariusz Claire) oraz w ośrodku treningowym w pokoju [42] (scenariusz Chrisa)
Użycie: zwiększa o dwa ilość przedmiotów możliwych do pomieszczenia w inventory

Silver Dragonfly:
Gdzie: w rezydencji, w pokoju z karuzelą [81] na krześle
Użycie: trzeba oderwać jej skrzydełka i umieścić w otworze na ścianie z wizerunkiem mrówki w tym samym pomieszczeniu [81]

Silver Key:
Gdzie: w pokoju Alexii [70] na łóżku po zatrzymaniu pozytywki
Użycie: do otworzenia dwóch par drzwi w pałacu : sali konferencyjnej [72] i kasyna [71]

Skeleton Picture:
Gdzie: w pokoju eksperymentalnym [61]
Użycie: do zawieszenia w pokoju z makietą bazy treningowej [49], jest zapisany na nim także kod, by odblokować drzwi do pomieszczenia, w którym wisi [61]

Socket:
Gdzie: za posągiem tygrysa w czerwonym korytarzu w bazie na Antarktydzie [127]
Użycie: do połączenia z Octa Valve Handle

Square Valve Handle:
Gdzie: po połączeniu Socket z Octa Valve Handle
Użycie: celem spuszczenia wody w basenie, w pomieszczeniu z windą [141]

Special Alloy Emblem:
Gdzie: pomieszczenie z duplikatorem [16] – powstaje z TG-01
Użycie: do otwarcia bramy na placu z wieżyczką strażniczą [7]

Steereing Wheel:
Gdzie: w tajnym pokoiku, za makietą czołgu w pałacu [27]
Użycie: na panelu przed łodzią podwodną [29], schodząc po schodach [28]

Sterile Room Key:
Gdzie: w biurku w gabinecie [143]
Użycie: do otwarcia drzwi dzielących pokój z posągiem [126] i hall rezydencji w bazie na Antarktydzie [133]

Tank Object:
Gdzie: na platformie w ośrodku treningowym [114]
Użycie: w pokoju z makietą bazy treningowej [49]

TG-01:
Gdzie: w walizce (Briefcase), na placu z rozbitą ciężarówką [5]
Użycie: komponent do stworzenia Special Alloy Emblem – TG-01

Turn Table Key:
Gdzie: w pokoju z makietą bazy treningowej [49]
Użycie: w hali [56] na panelu

Valve Handle:
Gdzie: podwyższenie w bazie na Antarktydzie[100]
Użycie: w pomieszczeniu z obrabiarka [101]

Wings (4 sztuki):
Gdzie: w trzech miejscach w bazie na Antarktydzie – dwa na placu z fontanną [132], jeden w hali z kokonem [129] i jeden z gablocie w pokoju [149]
Użycie: do połączenia z Dragonfly Object, tworzą Golden Dragonfly
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez Deus Ex, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany

Wróć do „Opisy”