Bronie - przewodnik

Linki
Posty: 328
Rejestracja: śr 07 lut, 2007
Lokalizacja: ...

Bronie - przewodnik

Post autor: Linki »

Combat Knife

Standard w serii. Jednak o dziwo w tej części nóź sprawuje się całkiem nieźle. Mimo to polecam tylko w początkowej fazie gry, w celu dobijania zombie ew. walki z pojedynczymi psami. Claire znajduje tą broń w pomieszczeniu w którym zaczyna grę (na stoliku). Chris ma ją w ekwipunku od początku gry.

Beretta 93R

Pierwsza plująca ołowiem broń którą zdobywa Claire. Magazynek 15 naboi wprawdzie opróżnia się dość szybko ale w czasie rozgrywki dość często spotyka się do niej amunicje. Dobra na zombie, psy, ew nietoperze.
Claire zdobywa ją automatycznie w czasie pierwszego spotkania ze Stevem. Istnieje również możliwość rozbudowy co zwiększa skuteczność tej broni. Części potrzebne do upgrade broni znajdziesz w teczce w sali tortur (wymagany jest wytrych). Beretta po zmianie mam dodatkową kolbę (większa celność), większy magazynek oraz strzela krótkimi seriami, no i oczywiście zżera amunicje w zastraszającym tempie.

Calico M100

Dwa szybkostrzelne pistolety maszynowe. Są bardzo dobrą alternatywą na dość późne znalezienie w grze shotguna. Istnieje możliwość strzelania do dwóch celów jednocześnie lub skupić ogień z dwóch luf na jednym przeciwniku. Amunicja jest liczona procentowo i bardzo szybko się zużywa. Niestety nie mamy możliwości uzupełnienia magazynka.
Dobra na zombie, psy, bandersnatchery (to te z jedną ręką).
Broń ta Claire może zdobyć w jednym z baraków.

Bow Gun

Kusza. Niestety w porównaniu do tej z RE 2 wypada blado. Bełty wylatują z niej w zależności od prędkości naciskania przycisku ,,Fire’’. Niestety skuteczność tej broni pozostawia wiele do życzenia. Amunicji jest sporo (zazwyczaj w paczkach po 30 sztuk). W czasie gry jednak będziemy mogli zdobyć specjalny proch który w połączeniu z bełtami tworzy ich wybuchową odmianę .
Zwykła amunicje zużywamy na zombie, wybuchowe bełty radzę zostawić na bossów (Tyrant w samolocie lub druga forma Alexii)
Broń znajdziemy w jednym z pomieszczeń w ośrodku treningowym.

Grenade Laucher

Granatnik, bron znana z poprzednich części gry. Skuteczność broni zależy od amunicji jaką stosujemy. Normalna amunicja ma mały zasięg ale jest dobra na grupki przeciwników. Kwasowe posiadają o wiele większy zasięg natomiast BOW są przeznaczone na bardzo wymagających przeciwników (znajdziemy tylko 3 granaty typu B.O.W) takich jak Tyrant czy Alexia.
Broń znajdziemy w podziemiach ośrodku treningowego.

Dual Ingram

Kolejne pistolety maszynowe. Strzelają o wiele szybciej niż Calico i o wiele szybciej zużywa się w nich amunicja. Można celować do dwóch celów na raz lub skupić się na jednym. Pierwszy raz możesz z nich postrzelać gdy przejmiesz kontrole nad Stevem. Broń możesz również zdobyć jako Chris- gdy zdobędziesz zapalniczkę wróć do lokacji z pierwszym save pointem i użyj zapalniczki by zapalić znicz trzymany przez mnicha.
Broń dobra na zombie, psy i huntery.

Glock 17

Pistolet z którym grę zaczyna Chris. Dobry na Zombie, cerberusy. Istnieje również możliwość upgrade (części do rozbudowy znajdziesz w podziemiach ośrodka treningowego, niedaleko miejsca gdzie można znaleźć granatnik). Radzę jednak odłożyć ją do skrzyni , z pewnością powinieneś mieć w arsenale coś o wiele bardziej zabójczego (choćby zmodyfikowaną Berette).

Shotgun

Kolejna broń znana z poprzednich części. Dobra na krótki dystans (sposób wykonywania Headshotów jest ten sam). Amunicji również jest sporo. Mimo to bron znajdujemy dość późno- dopiero gdy gramy jako Chris będziemy mogli ją znaleźć w kanałach ośrodka treningowego.
Stosować na Zombie, psy ew. Huntery

AK 47

Kolejne szybkostrzelne narzędzie zniszczenia. Do zdobycia na Antarktydzie (jedna z szafek w składzie amunicji). Magazynek liczony procentowo. Plusem broni jest to że w czasie gry znajdziemy do niego dodatkową amunicje (na jednym z pojemników w laboratorium).
Dobre na Zombie, psy, Huntery.

Sniper Rifle

Pierwszy raz w serii mamy okazje postrzelać ze snajperki. Broń będziemy mieli okazje przetestować podczas walki z Nosferatu. Magazynek to niestety 7 naboi jednak jeśli będziemy mieli szczęście (i niezłego cela) powinno wystarczyć by go pokonać.
Broń zdobywamy na Antarktydzie, w momencie gdy Alfred spadnie w przepaść.

Colt Python


Znany z pierwszej części ,,zabójca Hunterów’’ powraca. Praktycznie każdy przeciwnik na jedne strzał. Problem w tym że w grze zdobędziemy tylko 18 naboi do tej armaty.
Aby postrzelać sobie z tej broni trzeba się jednak sporo napracować. Najpierw grając Claire trzeba pustą gaśnice schować do skrzyni (wielu graczy po zużyciu gaśnicy zostawia ja w schowku przy bramce do wykrywania metali tracąc możliwość zdobycia colta). Następnie na Antarktydzie trzeba podmienić kody kreskowe na skrzynkach, dzięki czemu magnum trafi do zbrojowni. Niestety w tym momencie wybuchnie pożar i droga do wymarzonej broni zostanie odcięta. Kolej na Chrisa, gdy będzie już na Antarktydzie wyjmij pustą gaśnice i udaj się nią do pomieszczenia z basenem( jeśli zobaczysz filmik kiedy kamera cię namierza to znaczy ze jesteś w dobrym korytarzu, wejdź w pierwsze drzwi). Następnie naciśnij guzik na konsolce (powinna pojawić się beczka). Użyj gaśnicy na beczce a następnie zjedź winda. Po ugaszeniu pożaru będziesz mógł podnieść magnum.
Polecam zwłaszcza w czasie pierwszego starcia z Alexią.

Duel Luger

Pistoleciki którymi przez pewnien czas posługuje się Steve. Potrzebne są do otworzenia drzwi prowadzących do zamku. Niestty w normalnej grze nie będziemy mogli z nich postrzelać (brak amunicji). Broń pokazuje jedna swojego powera dopiero w Battle modes gdzie jest możliwość wykonywania headshotów z kilku metrów nawet kilku przeciwnikom naraz!!!
Dobra tylko na zombie (B.M)

Linear Launcher

Eksperymentalna broń Umbrelli. Zdobywamy ją podczas walki z Alexią. Broń ma nielimitowaną ilość pocisków i strzela się z niej identycznie jak ze snajperki. Naszym zadaniem będzie tylko raz trafić Alexie.
Broń można również zdobyć przechodząc Battle mode wszystkimi postaciami z oceną ,,A'' (LL będzie dostępny tylko w tej w BM a nie w normalnej grze)

Rocket Launcher

Bonusowa broń. Aby ją zdobyc trzeba przejść gre z oceną ,,A’’ (tylko jeden save przy zmianie płytki, zero sprayów, kontynuacji, musisz pokonać wszystkich bossów, trzeba uratować Rodrigo i zakończyć gre w jakieś 4 godz 30 min.). Broń będzie w pierwszej napotkanej skrzyni (rezydencja Ashfordów).
Praktycznie każdy przeciwnik na jeden strzał, jednak trzeba uważać gdyż huntery robią uniki. Sporym minusem jest to że z broni nie można precyzyjnie celować...


Wszelkie prawa do ww. opisu posiada jego autor (Czyli Ja ) kopiowanie w całości lub częściowo bez mojej zgody zabronione
Zablokowany

Wróć do „Resident Evil Code: Veronica (X)”