Resident Evil 3

 

Platformy

  1999 - PlayStation
  2000 - PC
  2000 - Dreamcast
  2003 - GameCube

  Opis. wersja: PC

 

Ocena

  Grafika: 6
  Muzyka: 9
  Grywalność: 8
  Pomysł: 8

  Ogólnie: 9


 

Dagger Knife

Nóż - po co w ogóle Capcom wprowadził go do gry? :)









M92F

Podstawowa broń Jill. Tak jak w poprzednich częściach nadaje się tylko na małą zwierzynę: zombie, pieski czy wrony. Na większe draństwo bym się z nią nie rzucał. Amunicji do niej jest sporo, poza tym można ją stworzyć wykorzystując Gun Powder A i Reloading Tool (czyli Proch A oraz Narzędzie do ładowania). Do spluwki można także załadować naboje o większej sile rażenia, ale występują one tylko na poziomie Easy.









Benelli M36

Kolejna podstawowa pukawka, która jest dużo razy wydajniejsza od M92F (jak to na porządnego shotguna przystało). Zombiaka rozwala już jednym strzałem (oczywiście w głowę), Huntery i pająki też przed nim nie uciekną, ale trzeba się z nimi trochę dłużej pobawić. Ogólnie rzecz biorąc nadaje się do wszystkiego, naboi też nie brakuje, a poza tym i do niego można załadować naboje o większej sile rażenia. Benelli znajduje się w rękach martwego policjanta w Podziemnym magazynie [8].









S&W M629C

Ta spluwka ma w sobie moc... Rozwala prawie wszystko jednym strzałem, jedynie w Nemesis'a trzeba władować ogromną liczbę naboi. I jeśli chodzi o amunicję, to jest jej bardzo mało, a stworzenie jej wymaga użycia ogromnej ilości prochu (potrzebne są 3 Gun Powder C). Magnum leży w szafce w Pokoju S.T.A.R.S. [34] lub w Elektrowni [42].









Hk-p Grenade Launcher

Granatnik - osobiście nie lubię tej broni. Ma większą moc niż Benelli, różne rodzaje naboi (od trujących po mrożące), ale wolno się przeładowuje. Można z niej strzelać do wszystkiego, jedynie Nemesis długo wytrzymuje ostrzał. Ogólnie spluwka średniej klasy. Gdzie można ją znaleźć? Patrz wyżej.









STI EAGLE 6.0

Ciekawa pukawka. Można ją zdobyć jedynie od Nemesis'a - należy go dwa razy doprowadzić do nieprzytomności, a obok jego ciała znajdzie się walizeczkę z częściami A i B. Po ich złączeniu otrzymujemy dzieło sztuki wojennej, które wyrzuca z siebie ołów z ogromną szybkością - po cztery-pięć naboi na raz. Coś fajnego...









Western Custom M37

Kolejna generacja broni z rodziny Shotgun'a. Jest bardzo szybkostrzelna (dużo szybsza od Benelli'ego M36), dzięki czemu dobrze się sprawuje w walce z zobiakami, jak i z większymi (lub szybszymi) potworami. Inną jej zaletą jest sposób przeładowywania naboi - wygląda to naprawdę zabójczo !!! Mimo wielu zalet, ma też wadę (ale tylko jedną) - otóż można do niej załadować "magazynki" o bardzo małej liczbie kul (jedynie 6), ale i tak jest zabójczą bronią...









Mine Thrower

Jedyna pożyteczna rzecz wyprodukowana przez Umbrella'ę. Nadaje się jedynie na zombiaki znajdujące się daleko od nas. Fajnie strzela: po wystrzale wbija się w ciało i po jakichś 3-4 sekundach wybucha. Fajnie rozrywa zombie... Znajdziesz ją przy ciele martwego najemnika w Holu [70].









M66 Rocket Launcher

Tą broń przeciwpancerną otrzymujemy na samym końcu gry. Ma ona nam pomóc w zniszczeniu zmutowanego Nemesis'a. Są w niej tylko cztery rakiety, więc celujcie dokładnie. Znajdziecie ją w szafce w Małym magazynie [107].









M4A 1 Assault Rifle

Bardzo szybkostrzelna broń, nadaje się zarówno na słabe zombiaki, jak i na Brain Sucker'y, czy Huntery. Niestety posiada ją tylko Carlos, a poza tym jest ona procentowa - nowego magazynku na poziomie Hard na pewno nie znajdziesz. Radzę oszczędzać naboje...









SIGPRO SP2009

Broń tej samej klasy co M92F, tyle że posiadają ją jedynie najemnicy w dodatkowym scenariuszu The Mercenaries. Używa także tych samych naboi, ale ogólnie jest równie tak słaba jak M92F.









Gatling Gun

Najszybciej strzelająca spluwka w grze, ale niestety wolno się rozkręcająca. Można "walić" we wszystko co się rusza, a jak się nie rusza, to też :-) Jedynie Nemesis jest na tyle wytrzymały, że trzeba troche dłużej się z nim bawić. Można ją jedynie kupić w sklepie, po wcześniejszym zdobyciu odpowiedniej ilości gotówki w scenariuszu The Mercenaries.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X