|
2002 - GameCube
Opis. wersja: NGC
|
|
Grafika: 9
Muzyka: 10
Grywalność: 10
Pomysł: 9
Ogólnie: 9.5
|
|
|
SWORD KEY - Klucz ze znakiem szabli
GDZIE : Z tylnej okładki Księgi klątw
UŻYCIE : Otwiera drzwi ze znakiem szabli w pomieszczeniach: [15], [38], [43(45)] i [61].
|
|
ARMOR KEY - Klucz ze znakiem zbroi
GDZIE : Na podłodze w Korytarzu z przesuwaną ścianą i zbroją [59]
UŻYCIE : Otwiera drzwi ze znakiem zbroi w pomieszczeniach: [2], [5], [27], [43], [45] i [54].
|
|
SHIELD KEY - Klucz ze znakiem tarczy
GDZIE : Ze skrytki za zegarem w Jadalni [7]
UŻYCIE : Otwiera drzwi ze znakiem tarczy w Przejściu na Poddasze [48].
|
|
HELMET KEY - Klucz ze znakiem hełmu
GDZIE : W kominku w Pomieszczeniu z Plant42 [103]
UŻYCIE : Otwiera drzwi ze znakiem hełmu w pomieszczeniach: [12], [36], [52] i [59].
|
|
EMBLEM KEY - Klucz z emblematem
GDZIE : Z Metalowego przedmiotu z godłem (Broach)
UŻYCIE : Otwiera drzwi do Pracowni - Pokoju Spencer'a [30] w Korytarzu [27].
|
|
CLOSET KEY - Klucz do Przebieralni
GDZIE : W skrzyni na przedmioty po przejściu gry
UŻYCIE : Otwiera drzwi do Przebieralni [20] w Pomieszczeniu z posągiem kobiety niosącej wodę [15].
|
|
OLD KEY - Stary klucz
GDZIE : W pomieszczeniach: [6], [24], [29], [55] i [60] - [Chris]
UŻYCIE : Otwiera drzwi w pomieszczeniach: [2], [14], [23], [36] i [56].
|
|
KEY FOR ROOM 001 - Klucz do Pokoju 001
GDZIE : Na półce w Łazience 002 [100]
UŻYCIE : Otwiera drzwi do Pokoju 001 [92] w Wejściu do Rezydencji [91].
|
|
KEY FOR ROOM 003 - Klucz do Pokoju 003
GDZIE : Z biurka pod ulem w Galerii [97]
UŻYCIE : Otwiera drzwi do Pokoju 003 [101] w Galerii [97].
|
|
CONTROL ROOM KEY - Klucz do Pomieszczenia kontrolnego B1 I
GDZIE : W wannie w Łazience 001 [93]
UŻYCIE : Otwiera drzwi do Pomieszczenae kontrolnego B1 I [107] w Zalanym korytarzu w kształcie litery "O" [106].
|
|
GALLERY KEY - Klucz do Galerii
GDZIE : W wodzie przy generatorze w Pomieszczeniu z generatorem prądu [112]
UŻYCIE : Otwiera drzwi do Galerii [97] w Głównym korytarzu [96].
|
|
KEY FOR THE POWER AREA - Klucz do obszaru zarządzania energią
GDZIE : Na półce w Pokoju konferencyjnym [118]
UŻYCIE : Otwiera zamknięte drzwi w Głównym korytarzu (z wentylatorem) [127].
|
|
MASTER KEY - Główny klucz
GDZIE : Na podłodze w Głównym Laboratorium [137]
UŻYCIE : Otwiera drzwi do Korytarza "wolności" [116] w Pomieszczeniu z windą i drabiną [117] oraz do Celi [122] w Drodze do Celi [121].
|
|
LOCK PICK - Wytrych
GDZIE : Od Barry'ego w Holu [12] - [Jill]
UŻYCIE : Otwiera drzwi w pomieszczeniach: [2], [14], [23], [36] i [56].
|
|
INK RIBBON - Taśma do zapisu stanu gry
GDZIE : W pomieszczeniach: [4], [7], [15], [22], [55], [81], [94], [120] i [131]
UŻYCIE : Do zapisywania stanu gry na maszynach do pisania.
|
|
GREEN HERB - Zielone zioło
UŻYCIE : Odnawia energię.
|
|
RED HERB - Czerwone zioło
UŻYCIE : Podwyższa skutek działania zielonego i niebieskiego zioła.
|
|
BLUE HERB - Niebieskie zioło
UŻYCIE : Neutralizuje naturalne toksyny.
|
|
FIRST AID SPRAY - Rozpylacz pierwszej pomocy
UŻYCIE : Odnawia energię.
|
|
FIRST AID BOX - Pudełko z rozpylaczami pierwszej pomocy lub ziołami
UŻYCIE : Zawiera różne medykamenty.
|
|
SERUM - Serum
GDZIE : Z szafki w Pomieszczeniu z medykamentami [3]
UŻYCIE : Leczy Ciebie lub kolegę z zespołu, neutralizując naturalne toksyny.
|
|
|
|
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
X