Resident Evil Wii -info Piątek, 15 września 2006, 15:36, by Linki
Na GameReports pojawiło się trochę informacji. Cześć z nich była wiadoma od paru dni, no ale lecimy:
- Gra ma mieć różne epizody rozgrywające się w poszczególnych częściach serii: rezydecja (Resident Evil 1), posterunek policji (Resident Evil 2), uliczki Raccoon (Resident Evil 3) oraz wioska (Resident Evil 4). Oczywiście będzie też sporo innych lokacji.
- Każdy epizod będziemy mogli przejść 2 bohaterów. W Resident Evil 1 będzie to Jill & Chris, Resident Evil 2 Leon & Claire, Resident Evil 3 Carlos & Jill, Resident Evil 4 Leon & Ada.
- Będzie istniała możliwość odblokowania kilku postaci : Rebeka, Hunk i Albert Wesker.
- Gameplay ma być podobny jak w Resident Evil 4. Po naciśnięciu,,B’’ na Wiimote będziemy celować a po naciśnięciu,,A’’ strzelać.
- Gra ma zawierać QTE znane m.in. z Shenmue i Resident Evil 4.
- Każda postać będzie mogła walczyć wręcz, system ataków ma być oparty na tym z Resident Evil 4.
- Każda postać będzie posiadała inne zdolności i statystyki (podobnie jak było w Mercenaries Resident Evil 4). Np.: Ada będzie miała najmniejszy pasek życia natomiast Krauser jest najwolniejszy)
- W każdym epizodzie będzie można nosić 2 rodzaje broni unikalne dla danej części: Resident Evil 1 Chris może nosić pistolet i shotguna a Jill pistolet i granatnik.
- W każdym epizodzie będziemy mogli zdobyć specjalną broń: W Resident Evil 1 ma to bec Shotgun Richarda, w Resident Evil 2 Desert Eagle , Resident Evil 4 Chicago Typewriter. Maja tez być nowe zabawki jak robociki, które pojawiały się w walce z Krauserem.
- Podobnie jak w Devil May Cry 3 po przejściu chaptera będziesz mógł zapisać grę a zdobyte bronie pojawią się w Arcade Mode
- Arcade mode ma być olbrzymia minigierką zrobioną na zasadach, Resident Evil 4 czyli wybierasz postać i rozwalasz przeciwników.
- Scenario Mode ma zawierać pełno przerywników znanych z danej części
-S cenariusze maja łączyć się w logiczną całość a twórcy za cel postawili sobie połączyć Resident Evil 4 z historią Umbrelli...
- Trzeba oszczędzać amunicje. Koniec z itemami pojawiającymi się po zabiciu przeciwnika.
- No i chyba najciekawsze: na TGS ma być pokazany Trailer:)
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.